網頁

Translate

2015年7月27日

花園裡的莓

今年6月至7月期間,士多啤梨長得特別生猛,又大又紅,又甜又多汁。

德國人喜歡士多啤梨加沙糖撈勻吃;幸好,德先生不愛。





還摘了些白加侖子和黑加侖子。





採摘這款鵝莓,則要很小心,因為它的枝幹長滿了刺。



它的果實有像西瓜的條紋,但莫名其妙地,我卻想起中秋節的揚桃。鵝莓一般是甜中帶酸,也許今年天氣太熱,不但沒酸,甜而多汁。

摘下來的莓子,我們都是一粒粒的直送往口裡;最多還是伴原味乳酪同吃。


還有黑莓,現在仍是紅色,要待它成熟轉黑色,方可採摘食用。



這樣,今年的莓子便告一段落了。


8 則留言:

  1. 鵝莓我度好少見㗎。有得賣都係好酸嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀, 鵝莓大多數是酸的. 我今年收成的是甜的, 唔知係天氣熱, 還是呢棵是令一品種? 如果明年再有收成, 食完話你知.

      刪除
  2. 第一次見白加侖子喎,佢甜唔甜會唔會好酸架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 白加侖子微酸的, 不至於紅加侖的大酸.

      刪除
  3. 今日我又摘多粒黑莓 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地要快過雀兒, 食得就要摘喇, 否則, 比佢地食哂.

      刪除
  4. 鵝莓同白加侖子我本來想種,但王子話唔好食,冇種lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 公平種植, 種啲大家都喜歡架啦.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!