網頁

Translate

2015年7月29日

夏季水果

除了花園裡的莓子,也在市場買了各款水果吃。

每款買少少,新鮮買回來,新鮮吃;吃過滿意,可以再補給。

買生果時,我盡量都會留意它的來源地。

香蕉來自巴拿馬,香蕉最平易近人,味道如一,人人愛。
白蘭瓜(白肉),甜而多汁。
蟠桃和桃駁李來自西班牙,蜜香、又甜又多汁,正!

青提來自意大利,大粒和飽滿,肉爽多汁。
水蜜桃來自意大利,甜而多汁。
藍李子來自德國,肉滑、又甜又有汁。

車厘子來自土耳其,粒粒圓滑,好味。
布冧來自巴西,好肉多汁,正。

這樣圓大的芒果,不提也吧。
杏脯來自法國,肉夠淋又夠香。

哈密瓜(橙肉)來自西班牙,跨啦啦,又香又甜又多汁,正!


除了芒果,今年各款水果都好味,我最愛是哈密瓜和蟠桃。




8 則留言:

  1. 我都會留意來源地,盡量買啲近奧地利嘅出產地.

    回覆刪除
    回覆
    1. 較遠嘅, 我地要付埋長途運費, 唔抵.

      刪除
  2. 好post D生果我都鐘意食,發覺歐洲買D生果平過番港

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為德國自己都有生果出產, 即使入口都是從鄰國, 意大利, 西班牙, 法國, 陸運已可以.

      刪除
  3. 我都會睇來源地架, 以本土出產為優先

    回覆刪除
  4. 呢排印超有巴基斯坦芒賣,好好食架

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天我出開街, 天氣好的話, 去遠啲, 去印超望吓先.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!