網頁

Translate

2015年7月31日

釀甜椒

甜椒很新鮮,今天不做配角,做主角。

刴了些豬肉,釀入青椒和紅椒。

下油,煎香,再燴入蠔汁,灑上蔥花,即成。



如果時間和心情許可,我總喜歡自已刴肉,這都是從習慣性的理論:好食又衛生。

不過,買一塊肉回來,然後人手用中式菜刀刴碎,再用力撻成一團,少不免造成噪音;外國人總有點不明白,肉已是自己選的,家裡的攪肉器不是已很清潔了嗎,為何也不讓它代勞,老是要辛苦自己又製造噪音呢。

也許這就是我們的飲食文化,也許這就是我們的堅持,也許......我們真的過份執著?


10 則留言:

  1. 我懶,我唔刴架,用機.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算懶啦, 你買肉返黎用機攪. 我懶時, 係買現成免治肉架.

      刪除
  2. 我整肉餅飯, 都會手剁, 好有誠意 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 讚! 手刴肉餅飯真係好食好多.

      刪除
  3. 好好味咁喎!
    我都鐘意食自己刴多D,不過好多時都懶><

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地要返工, 有時間都休息吓啦, 唔好係廚房攪咁多嘢囉. 我以前返工, 都好少入廚, 依家全職師奶, 迫住要煮要做咋.

      刪除
  4. 我冇呢份執著架

    回覆刪除
  5. 刴肉餅, 我都係睇心情, 無話一定要自己刴, 有時自己攪爛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮Bolognese可以攪, 不用刴, 只是煮中菜, 講口感, 肉要滑, 才去刴.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!