網頁

Translate

2015年7月17日

涼凍手撕雞

天氣熱,做了個涼凍手撕雞,好伴飯。

平日我較喜歡食雞脾和雞翼,雖然脂肪較高,但較多汁而且滑;雞胸肉則較實。

但這個手撕雞,我卻選用了雞胸。

做手撕雞,雞肉蒸好後,要撕成一絲絲的,口感又截然不同;所以做手撕雞便是給自己一個機會,食富有纖維質感的雞胸肉。




汁料方面,我用魚露、青檸汁、蒜蓉、甘荀、糖....等,做了個鹹香味的泰式醮汁。

冰冰涼涼的,食得好舒服。


8 則留言:

  1. 其實呢...我鐘意食雞胸多D架

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢...食雞胸係健康好多嘅.

      刪除
  2. 天氣熱食呢個啱.

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國人天氣熱, 反而食熱烘烘的人參雞湯清暑呀.

      刪除
  3. 我都係鐘意雞脾多d

    回覆刪除
    回覆
    1. 食全隻雞時, 我食雞脾, 德先生食雞胸, 大家各有所好, 分工合作...哈哈

      刪除
  4. 妳個邊依家都好熱呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次40度, 依家好啲囉, 30度左右.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!