網頁

Translate

2015年8月14日

東菇蝦米粉絲煮椰菜

還有椰菜半個,煮了個素菜。

這個餸有東菇、蝦米、粉絲和椰菜;每款材料各有優點,東菇夠香、蝦米夠甜、粉絲夠索、椰菜夠淋,集起來,很美味,最搶手的當然是粉絲。

我們懂得欣賞粉絲,理所當然。

想不到,原來德先生也是粉絲的粉絲,所以我也煮多些粉絲,來滿足這個粉絲。



我小時候,在超市內,不先看名字,較難辨認乾米粉和乾粉絲啊。


10 則留言:

  1. 我以前都唔識分,靠睇名. 買過一次西人米粉當粉絲o既粉絲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩, 米粉和粉絲我都啱食. 除了龍口粉絲(認得個包裝), 越南泰國嘅米粉和粉絲, 我一定要睇名去分.

      刪除
  2. 德先生都食蝦米?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無留意隻蝦米呀, 整體啱食, 一夾入口就ko哂啦.

      刪除
  3. 我用透明唔透明咁分

    回覆刪除
    回覆
    1. 去中超, 買龍口粉絲, 就一定唔會買錯, 認得出個包裝. 其他牌子, 就要睇名囉.

      刪除
  4. 我都鐘意呢個餸呢,送飯一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算出街食飯, 粉絲煲一樣很受歡迎.

      刪除
  5. 班生都LIKE粉絲 :) 不過班生唔LIKE蝦米, 要蝦乾, 比佢激死....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個菜傳統用蝦米, 不過, 我都用左蝦乾, 因為我也覺得蝦乾好食啲, 每年會在香港入貨架.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!