網頁

Translate

2015年8月12日

蕃茄煮豬柳

煲完紅菜頭什菜湯,多出來的材料 -- 蕃茄,做了這個好下飯的蕃茄豬柳。

我在小學生的時代,中午放學回家,媽媽愛做碟頭飯,因為我們兄弟姊妹多,媽媽煮一大鑊,就不用傷腦筋煮幾個餸。

我們一見到碟頭飯,蕃茄肉片、粟米肉粒飯,豉椒排骨、福建炒飯、沙爹牛肉、咖哩雞飯,蝦醬鮮魷、雪菜肉鬆....多不勝數,特別興奮,食慾大增;每人一碟,一滴汁,一粒飯都吃清光,食得很暢快。

現在,我也來個碟頭飯;兒時那種"餓"樣子,一下子湧上心頭;兩眼發光,好快吃清光。




碟頭飯的主要特式是汁多和款式多。

在亞洲地區很普遍,如:中國、香港、日本、台灣、印尼、星加坡、馬來西亞、泰國....等,此外,還有夏威夷,由當地一對日本夫婦引入。


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 德國人更愛多汁, 所以中餐館款款菜式都有汁, 來迎合佢地口味.

      刪除
  2. 我都鐘意碟頭飯, 一人一碟唔駛煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日可能是少飯多餸, 但食碟頭飯, 就相反地吃多了飯.

      刪除
  3. 碟頭飯, 正! 有汁撈, 真係連唔食飯嘅我, 都可以清晒 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個勝瓜米線都好啱我, 但我無勝瓜呢.

      刪除
  4. 蕃茄當造,做餸至啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕃茄中外人士, 都各有不同煮法, 人人都啱食.

      刪除
  5. 酸酸咪咪夏天至啱食,而且用來送飯一流

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!