網頁

Translate

2015年8月26日

小麥包

這個脆殼軟飽是用低溫發酵及蒸氣焗的,也有一段日子了。




近這兩三個月來,我又做回軟飽。



不過,軟飽內加了些小麥芽胚,就變成麥包。






新鮮出爐的麵包,我會即日食一個,看看成品的表現。

其餘的就是我們的早餐,夾午餐肉、火腿、芝士、果醬......等等。

自己搓麵包都有兩年了,手指關節位間中都有點痛,晚上,睡前用少許黃XX藥油按壓痛處,兩三星期,見好了。

自從做了主婦,常做洗抹清潔事項,關節勞動多了,骨節痛也很自然的事。

這時,會想起那些家傭和全職清潔員,她們又如何應付此毛病呢?


6 則留言:

  1. 我都有一隻手指關節痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 搽吓油, 避免過勞, 做吓指節運動, 小心保養呀.

      刪除
  2. 我只覺得洗得碗多, 雙手真係唔多掂, 手套一定要有, 仲要常搽 cream
    我都鐘意用低溫, 方便得來個包好軟熟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地咁勤力在廚房煮食, 真係犧牲了我們一對纖纖玉手啊.

      刪除
  3. 咁不如買麵包機啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 小小苦楚得於激勵....
      仲未有強大決心支持這個購買意欲啊.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!