網頁

Translate

2015年8月28日

燉雞蛋

食完晚飯,想食個甜品。。。

燉雞蛋啦。。。材料簡單、做法容易、烹時夠短。

這個家傳戶曉的中式甜品,由細食到大;看見媽媽就是用雞蛋、糖、水、薑汁而已,大火蒸,她站在爐邊,間中揭蓋又合上,如是者,一會兒便有得吃了。

我照辦煮碗之際,想起:現在年青一輩的,喜歡用牛奶代替水,營養豐富,既香又滑;於是,我各做一個來比較一下。。。


用牛奶做的,蒸時較短;水做的要蒸多數分鐘。

用牛奶做的,質感挺而滑;水做的則盪而滑。

用牛奶做的,牛奶味香濃;水做的雞蛋味濃。


我喜歡。。。雞蛋的幽香,
我喜歡。。。盪回來的感覺,
我不怕。。。多數分鐘的等待。。。



滑嘟嘟的,坦蕩蕩的 ~~ 燉雞蛋啊!


9 則留言:

  1. 呢個好耐冇食過喇。想整添。

    回覆刪除
  2. 水做我未食過,其實即係甜版蒸水蛋?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢個用水蒸架, 更香更滑, 好合我心意.

      刪除
  4. 想問大火燉多久呢

    回覆刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!