網頁

Translate

2015年8月10日

紅菜頭什菜湯

拔了幾個紅菜頭,有大有細。


細小的,洗刷乾淨,當作零食,切片生吃。

取了兩個大的,用來煲什菜湯。

什菜材料有:紅菜頭、西芹、蕃茄、甘荀、椰菜,加少許肉,每款份量一小撮,集起來已一鍋子滿了。份量已很足夠我倆一餐內吃清光,新鮮吃畢就最好了,所以,洋蔥、薯仔要待下次才用吧。

煲了兩小時的什菜湯,又香又淋。




煲煮過的紅菜頭,香味更濃,比生吃的,更美味;湯色就更嬌艷。

紅菜頭含豐富維他命B、鈣、鐵、鉀、葉酸...等,有補血、降血壓、護肝、抗癌、排毒、治便秘...等功效;在歐洲,它的地位更媲美為人參啊。

不過,紅菜頭含糖份也高,糖尿患者可能要小心食用。

其實,任何一種食物,即使含豐富營養,假若我們單一偏重來吃,都不是一件好事。

所謂:少吃多滋味,多吃壞肚皮。


10 則留言:

  1. 生吃我怕怕,只係煲湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅菜頭煲過, 香啲, 好食啲, 湯色仲好鬼靚, 羅宋湯嘅紅就係靠佢喇.

      刪除
  2. 我都鐘意要黎煲湯,好甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年香港人對紅菜頭的認識一點都不陌生, 相反, 我認識3位德國人都沒吃過紅菜頭啊.

      刪除
  3. 紅菜頭有益, 可惜我唔食得多

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽聞一般人都唔好食太多, 醫生話每人每日半個就夠了.

      刪除
  4. 紅菜頭都有,你都好勤力,種好多嘢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒種太多, 種的都是易種, 不浪費時間打理的.

      刪除
  5. 紅菜頭種得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果氣候啱佢, 佢就長得健康啲囉.

      刪除

Hello, 乜咁啱呀,坐低飲杯茶,傾幾句,先走啦!